Twinmotion
Wizualizuj swoje projekty
w czasie rzeczywistym.
Wykorzystaj moc Unreal Engine do szybkiego i łatwego tworzenie immersyjnych doświadczeń wizualnych, pomagając w efektywnej komunikacji idei projektowych
Od pomysłu do fotorealistycznej wizualizacji w kilka minut.
Twinmotion to zaawansowane, ale niezwykle łatwe w obsłudze narzędzie do tworzenia wizualizacji i animacji. Umożliwia błyskawiczne przekształcanie danych projektowych w wysokiej jakości, dynamiczne obrazy i nagrania. Zapomnij o długim oczekiwaniu na rendering – Twinmotion pracuje w czasie rzeczywistym, pozwalając na natychmiastowe testowanie pomysłów i wprowadzanie zmian.
Intuicyjne narzędzia, potężne rezultaty
Napędzany przez Unreal Engine 5, Twinmotion oferuje dostęp do wielu przełomowych innowacji silnika poprzez intuicyjny, łatwy w użyciu interfejs. Obejmuje to płynną integrację z Twoim źródłem danych; wbudowany dostęp do ponad miliona zasobów; i wiele, wiele więcej.

Bezproblemowa współpraca
Błyskawicznie synchronizuj sceny z programami Archicad, 3ds Max, Allplan, BricsCAD, Revit, Rhino, Rikcad, SketchUp Pro, Solidworks, Vectorworks i innych do Twinmotion, zachowując hierarchię grup, komponenty, obiekty oraz materiały. Zmiany wprowadzone w aplikacji źródłowej są natychmiast widoczne w Twinmotion. Możesz nawet dodawać dane z różnych źródeł w jednym projekcie.

Rozbudowane zasoby
Wykorzystaj ponad 10 000 zasobów typu „przeciągnij i upuść”, w tym animowanych ludzi i zwierzęta. Dodawaj do swoich projektów meble i rekwizyty, drzewa, które rosną i zmieniają się wraz z porami roku czy pieszych, rowerzystów i inne pojazdy podążające ścieżkami oraz wiele więcej. Dodatkowo uzyskaj bezpośrednio w Twinmotion dostęp do Quixel Megascans, Sketchfab i Adobe Substance.

Realistyczne materiały
Dzięki ogromnej bibliotece w pełni konfigurowalnych materiałów bazujących na fizyce – od gliny i włókna węglowego, po antypoślizgowe podłogi i dachówki – z łatwością uzyskasz pożądany wygląd. Dostępne są specjalistyczne modele cieniowania dla roślinności, tkanin, szkła, lakierów samochodowych, wody, wideo i powierzchni emisyjnych, a także dedykowany materiał trawy 3D.

Pory dnia, roku, zmienna pogoda
Dzięki Twinmotion łatwo zobaczysz, jak Twój projekt będzie wyglądał o każdej porze dnia, w każdej porze roku i przy każdej pogodzie, po prostu przesuwając suwaki. Słońce zamieni się w deszcz, a potem w śnieg, a liście będą poruszać się na drzewach, zmieniać kolor i opadać na ziemię. Możesz nawet tworzyć prawdziwe wolumetryczne chmury, które rzucają cienie i poruszają się z wiatrem, oraz otaczać scenę klimatyczną mgłą.

Realistyczne materiały
Twórz w Twinmotion złożone filmy z animowanymi plikami FBX i glTF. Precyzyjnie steruj pozycją kamery w czasie. Przyspieszaj, zwalniaj lub wstrzymuj ruch, automatycznie zmieniaj położenie klatek kluczowych. Możesz nawet zobaczyć widok animowanej kamery w oknie podglądu, łatwo edytując jej ścieżkę oraz kierunek patrzenia. Wszystko to, aby uzyskać idealnie płynny i kontrolowany ruch jak na prawdziwym planie filmowym.

Dynamiczne globalne oświetlenie
Wprowadź nowy poziom realizmu do swoich wizualizacji dzięki Lumen – w pełni dynamicznemu rozwiązaniu do globalnego oświetlenia i odbić. Dzięki temu możesz tworzyć immersyjne prezentacje, gdzie oświetlenie pośrednie dostosowuje się na bieżąco do zmian oświetlenia bezpośredniego lub geometrii – na przykład zmieniającego się kąta padania słońca, włączanego światła lub otwieranych drzwi zewnętrzne.

Wirtualny system geometrii
Renderując tylko widoczne elementy, system Nanite umożliwia pracę z siatkami o niezwykle wysokiej rozdzielczości, składającymi się z setek milionów, a nawet miliardów wielokątów – wszystko to przy zachowaniu wydajności w czasie rzeczywistym. Nanite sprawia, że potrzeba optymalizowania plików przed ich importem należy do przeszłości, co przynosi ogromne oszczędności czasu oraz pozwala Ci się skupić na pracy twórczej.

Fotorealistyczne efekty
Twórz obrazy zawierające precyzyjne modele globalnego oświetlenie, fizycznie poprawne refrakcje i supersamplowany antyaliasing dzięki Path Tracerowi. Ten wspierany przez DXR, fizyczny tryb renderowania można łatwo włączyć w widoku za pomocą jednego przycisku i wykorzystać do generowania oszałamiających obrazów statycznych i panoram, bezpośrednio w Twinmotion. Wszystko to w ciągu kilku minut.

Udostępnianie w chmurze
Dzięki Twinmotion Cloud możesz szybko i łatwo udostępniać oraz prezentować swoje projekty w przeglądarce internetowej na swoim laptopie, tablecie lub smartfonie – bez potrzeby posiadania mocnego komputera czy pobierania dużych plików. Udostępniaj prezentacje 3D które można eksplorować, interaktywne konfiguratory lub zestawy panoram. Wszystko to ze wsparciem dla narzędzi VR.
Licencjonowanie
Masz poniżej miliona dolarów rocznego przychodu?
Korzystaj za darmo
Osoby indywidualne i firmy, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy osiągnęły przychody poniżej 1 miliona USD oraz instytucje edukacyjne i studenci mogą korzystać z Twinmotion zupełnie za darmo.
Masz powyżej miliona dolarów rocznego przychodu?
Płatna licencja Twinmotion
Osoby indywidualnych i firmy, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy osiągnęły przychody powyżej 1 miliona USD .
Subskrypcja Unreal
Dla osób indywidualnych i firmy, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy osiągnęły przychody powyżej 1 miliona USD i chcą korzystać z narzędzi: Unreal Engine, Twinmotion oraz Reality Capture.
Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą Twinmotion.

Wymagania sprzętowe
Poniżej znajdziesz informacje dotyczącego minimalnych oraz optymalnych wymagań sprzętowych do korzystania z Twinmotion na komputerach z systemami Windows lub macOS.