Autoryzowany dystrybutor Graphisoft Archicad w Polsce. Sprawdź korzyści
data publikacji:
11.02 / 2023ostatnia aktualizacja:
10.08 / 2023Wersja programu
Problem najczęściej dotyczy nieaktualizowanej wersji Archicad 25, sporadycznie zdarza się również w innych wersjach programu. Dotyczy wersji dla systemu Windows.
Opis problemu
Podczas uruchamiania Archicada wyświetlany jest komunikat Nie mogę utworzyć dokumentów tymczasowych, po wybraniu jedynej dostępnej opcji OK program jest zamykany. Wcześniej Archicad uruchamiał się bez przeszkód a reinstalacja programu nie usuwa problemu.
Rozwiązanie problemu
Należy usunąć przynajmniej jeden folder Autozapis-xx spośród kilkudziesięciu, które znajdują się w lokalizacji C:\Użytkownicy\<nazwa użytkownika>\GRAPHISOFT.
Po uruchomieniu Archicada należy pobrać i zainstalować uaktualnienie korzystając z polecenia z menu Pomoc/Sprawdź uaktualnienia.
Uwagi
Foldery Autozapisu tworzone są awaryjnie, jeżeli w ostatnim czasie na komputerze, na którym pojawił się błąd nie było niespodziewanych awarii to można usunąć wszystkie 50 folderów.
Autorem artykułu jest architekt Rafał Ślęk, BIM Manager w firmie WSC.
FAQ